Terug naar boven
  • jarenlange ervaringTel +31 (0)495 - 84 32 42
  • Groot aanbod in geschenkpakketteninfo@kerstpakkettenstop.nl
  • Uitstekende klantenserviceMa t/m Vr van 9.00 tot 17.00 uur
  • Geschenkpakketten in diverse prijsklassenFax +31 (0)84 870 9090
Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is momenteel niet gevuld.

Kerstpakketten Wijngeschenken Wellnesspakketten
MKB

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over producten of diensten van   Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer informatie, aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice.

(1) Vragen die betrekking hebben op het bestellen

1.1 Vanaf wanneer kan ik een offerte opvragen?
De nieuwe collectie staat vanaf medio juli/augustus online.  Vanaf dit moment wanneer de collectie online staat kunt u dan ook een offerte opvragen en een order plaatsen.

1.2 Is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen?
De mogelijkheid om minder dan 10 stuks te bestellen is er. Het aantal stuks kunt u ingeven in het hokje naast de bestelknop.

1.3 Levert u ook in België?
Ja, wij leveren ook in België. Hier leest u meer over de transportkosten.

1.4 Kan ik als particulier ook bestellen bij jullie?
Ja, ook particulieren kunnen in onze webshop bestellen. Wel zal de bezorgmethode dan nog even moeten worden besproken, omdat het hier in de meeste gevallen om minder grote aantallen gaat.

1.5 Wanneer ik een offerte plaats, plaats ik dan ook meteen een bestelling?
Nee, het aanvragen van een offerte staat niet gelijk aan het plaatsen van een bestelling. Een offerte is een indicatie van een prijsopgave, waarin wij uw en onze gegevens vermelden, een opsomming van onze diensten of producten geven, de totaalprijs berekenen en de datum van aanvraag en geldigheid noteren. Nadat u een offerte heeft aangevraagd, ontvangt u deze offerte per e-mail. Indien u akkoord wilt  gaan met deze offerte dan vragen wij u om deze offerte te ondertekenen en te retourneren. De order kan pas in behandeling worden genomen, wanneer u de ondertekende offerte heeft geretourneerd en de aanbetaling van 30 procent heeft voldaan. Wanneer dit is voldaan gaan wij pakketten reserveren.

1.6 Kan ik controleren of mijn aanvraag in goede orde is ontvangen?
U ontvangt na het indienen van een aanvraag via onze website per e-mail een ontvangstbevestiging. Kunt u deze ontvangstbevestiging niet vinden, dan kan het zijn dat hij in uw spambox terecht is gekomen. Indien u de ontvangstbevestiging heeft gekregen wordt uw aanvraag in behandeling genomen en ontvangt u uw offerte per e-mail.

1.7 Wanneer er geen 'uitverkocht' op de website staat, zijn dan alle kerstpakketten nog op voorraad?
Ja, in principe zijn de kerstpakketten op voorraad. Maar naarmate het seizoen vordert en de voorraad krimpt is het mogelijk dat er onvoldoende voorraad is om aan uw aanvraag te voldoen. Is dit het geval dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

1.8 Binnen welk termijn kan ik een offerte verwachten?
Wij streven ernaar om een offerte binnen 10 minuten naar u te versturen. Het kan van deze 10 minuten afwijken als er van onze kant nog vragen zijn aan u.

1.9 Wat is de laatste besteldatum voor de kerstpakketten?
Er wordt door ons geen uiterste besteldatum gehanteerd. We is het raadzaam om tijdig te bestellen om teleurstelling te voorkomen. De uiterste besteldatum is afhankelijk van de voorraad, drukte en ruimte in de transportplanning.

(2)Vragen aangaande de bezorging

2.1 Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip van levering op te geven. Wij delen de transporten zo efficiënt mogelijk in, waardoor dit niet mogelijk is. U kunt wel op de gewenste leverdatum aangeven en uw voorkeur voor een bepaald dagdeel aangeven (ochtend of middag). Dit is echter geen garantie, maar er zal zo veel mogelijk rekening mee worden gehouden. Er bestaat wel een mogelijkheid voor express zending, wanneer u uw pakketten voor een bepaald tijdstip in huis wilt hebben. Hieraan zitten wel kosten verbonden.

2.2 Is bezorging op huisadressen ook mogelijk?
Bezorging op huisadressen is mogelijk. Dit kan via de pakketdienst, wel liggen de risico's dan bij de opdrachtgever. Zie ook Bezorgen en Kosten.

2.3 Is het mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?
Het is mogelijk om uw bestelling zelf op te halen. Dit hangt echter wel af van de drukte in het magazijn en wordt afzonderlijk per situatie bekeken en gebeurt alleen in goed overleg.

2.4 Leveren wij op meerdere vestigingen?
Leveren op verschillende vestigingen in Nederland en België is mogelijk. Hieraan kunnen wel extra transportkosten zitten. Als hier sprake van is vindt u deze extra transportkosten terug in uw offerte. Hier vindt u meer informatie over de levering en eventueel bijbehorende kosten.

2.5 Kan er rekening worden gehouden met de openingstijden van mijn bedrijf?
Wij leveren tussen 08:00 en 18:00uur, wanneer de meeste bedrijven open zijn. Met openingstijden die hierbuiten liggen kunnen wij helaas geen rekening houden. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is om de pakketten in ontvangst te nemen. Als onze chauffeur op een ander tijdstip terug moet komen kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

2.6 Op welk tijdstip kan ik de levering verwachten en op welk dagdeel?
U kunt uw levering verwachten tussen 08:00 en 18:00uur. U kunt vooraf uw voorkeur voor een dagdeel aangeven. Echter is dit geen garantie, maar wij proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Wel kunt u er op tellen dat de bestelling wordt bezorgd op de overeengekomen leverdatum.

2.7 Kan de bezorgdatum achteraf nog worden gewijzigd?
Dit is mogelijk na goed overleg met ons, neem hiervoor dan ook zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit zal altijd afhankelijk zijn van de ruimte in de transportplanning.

(3) Kostenberekening

3.1 Hoe hoog zijn de transportkosten voor leveringen in België?
Voor leveringen in België rekenen wij €19,00 euro (excl. BTW) bovenop de standaard transportkosten. Meer informatie zie Transportkosten.

3.2 Hoe hoog zijn de kosten van een express zending?
Hieronder vindt u de kosten voor de express zending, deze kosten komen bovenop de strandaard transportkosten.
 

Voor 08.00 uur € 38.00
Voor 09.00 uur € 33.00
Voor 10.00 uur € 28.00
Voor 11.00 uur € 25.00
Voor 12.00 uur € 22.00
Voor 13.00 uur € 18.00
Voor 14.00 uur € 13.00

(4) Vragen aangaande de betaling

4.1 Kan ik achteraf betalen?
Dit is mogelijk, dit gaat met een officiële bankgarantie. De opdrachtgever overlegd dan een bankgarantie, waarin u aangeeft dat u aan uw financiële verplichtingen zult voldoen. Dit gaat middels een bank. Eventuele kosten voor het opvragen van een bankgarantie zijn voor rekening van de opdrachtgever.

4.2 Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
Twee weken voor de daadwerkelijke levering dient de betaling te zijn bijgeschreven op onze bankrekening. De enige uitzondering hierop is de bankgarantie.

4.3 Op welke wijze wordt de factuur verstuurd?
De factuur wordt verstuurd per e-mail en u ontvangt geen papieren versie. Bij betaalfase twee ontvangt u de factuur. Er zal één factuur worden verstrekt voor het totaalbedrag.

(5) Vragen met betrekking tot de online presentatie en inhoud

5.1 Komt het kerstpakket overeen met de foto op de website?
Ja, deze twee zijn identiek aan elkaar. Uw pakket zal er dus hetzelfde uitzien.

5.2 Hoe wordt het aantal artikelen in een pakket berekend?
Wij tellen het totaal aantal artikelen, ook de doos telt mee. De prijs van de doos heeft namelijk invloed op de verkoopprijs van het pakket. Ook noemenswaardige artikelen die in één verpakking zitten worden los geteld.

5.3 Kan ik de samenstelling van een pakket wijzigen?
Dit is mogelijk bij een bestelling van minimaal 50 stuks. Het is dan mogelijk om een wijziging aan te brengen in een standaard pakketsamenstelling. Er zal dan een mooi en goedgevuld pakket worden samengesteld.  Meer informatie vindt u bij kerstpakket samenstellen

5.4 Zijn de gegeven bedragen op de website inclusief of exclusief BTW?
De bedragen inclusief en exclusief btw zijn beide vermeld op de website. Achter alle genoemde bedragen staat vermeld of het bedrag inclusief of exclusief BTW is.

(6) Eventuele klachten

6.1 Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kunnen worden ingediend via e-mail, chat of telefoon.

6.2 Een product uit het pakket blijkt in gebreken te zijn.
Dan kunt u dit het beste bij ons melden, waarna wij samen met u kijken naar een gepaste oplossing.

(7) Overige vragen

7.1 Belasting en BTW op kerstpakketten.
Afhankelijk van het gekozen pakket is het kerstpakket belast met zowel 6% als 21% BTW. Non-food artikelen zijn belast met 21% en food artikelen zijn belast met 6% BTW. De belastingregels omtrent de kerstpakketten vindt u hier.

7.2 Is er een mogelijkheid om een brochure op te vragen?
Wij beschikken helaas niet over een brochure. Onze gehele collectie is te vinden op de website. U kunt het bestand wel opslaan middels een PDF bestand en dit bestand uitprinten.

7.3 Is het mogelijk om een brief of kerstkaart in het kerstpakket te verpakken?
Dit is mogelijk, u dient uw kerstwens wel tijdig aan te leveren en er komt per kaart €1 euro excl. BTW handelingskosten bij.

7.4 Staat uw vraag er niet bij?
U kunt altijd uw vragen stellen via de e-mail, chat of telefoon.